niedziela, 17 marca 2013

Rekolekcje wielkopostne 2013

Rekolekcje wielkopostne w Peterborough (UK). Marzec 2013
W marcu bieżącego roku gościł w Peterborough (UK) znany ksiądz egzorcysta Andrzej Trojanowski TCH. Wygłosił on bardzo ciekawe Rekolekcje wielkopostne.
Pomyślałem, iż być może znajdą się osoby zainteresowane ich wysłuchaniem, dlatego też zarejestrowałem wszystkie wygłoszone kazania w całości.
Nagrywałem smartfonem, dźwięk jest jedynie mono, ale na ile potrafiłem, na tyle oczyściłem nagrania z szumów. Wszystkie tytuły pochodzą ode mnie.
Gorąco zapraszam do wysłuchania całości:
  1. Wstęp  pobierz: audio  YouTube
  2. Wróżbiarstwo, amulety — i co dalej  pobierz: audio  YouTube
  3. O przebaczeniu  pobierz: audio  YouTube
  4. Kryształy dobra  pobierz: audio  YouTube
Ksiądz Andrzej Trojanowski jest zapewne najbardziej znany za sprawą głośnego dokumentu „Egzorcyzmy Anneliese Michel”, zrealizowanego przez Lecha Dokowicza i Macieja Bodasińskiego (więcej o samym filmie tutaj).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz